دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو
دسته: مدیریت
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 21 اسلاید
مقدمه
تمام شرکت هایی که بعداً وارد یک بازار در حال رشد می شوند، خوش باورانه به دنبال غلبه بر شرکت پیشگام و کسب سهم بازار بیشتر نیستند. برخی از رقبا، به ویژه آنهایی که منابع و شایستگی های محدودی دارند، ممکن است تنها به دنبال ایجاد کسب و کاری کوچک اما سودآور در یک بخش خاص از بازاری بزرگتر باشند، بخشهای خاصی که مورد بی توجهی شرکت های رقیب بزرگتر یا زودتر وارد بازارشده قرار گرفته اند. این نوع استراتژی بازار خاص، یکی از معدود انتخاب ها و گزینه های فراروی شرکتهای کوچکی است که دیر وارد یک بازار می شوند.
اگر شرکتی بتواند با موفقیت، کسب و کاری سودآور در بخش کوچکی از بازار دست و پا کند و در عین حال از رقابت با رقبای بزرگتر پرهیز کند، می تواند به خوبی دوره تغییرات شدید و شکست شرکت های ضعیف و کوچک را بگذراند .
در این فایل به صورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکتهای پیرو پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر است:
مقدمه
استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت های پیرو، استراتژی حمله مستقیم، عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله مستقیم
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله مستقیم
استراتژی جهش بلند
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی جهش بلند
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی جهش بلند
استراتژی حمله از اطراف
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله از اطراف
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله از اطراف
استراتژی محاصره
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی محاصره
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی محاصره
استراتژی حمله چریکی
عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله چریکی
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله چریکی
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 7642 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:172 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو
    دسته: مدیریت
    فرمت: پاورپوینت
    تعداد اسلاید: 21 اسلاید
    مقدمه
    تمام شرکت هایی که بعداً وارد یک بازار در حال رشد می شوند، خوش باورانه به دنبال غلبه بر شرکت پیشگام و کسب سهم بازار بیشتر نیستند. برخی از رقبا، به ویژه آنهایی که منابع و شایستگی های محدودی دارند، ممکن است تنها به دنبال ایجاد کسب و کاری کوچک اما سودآور در یک بخش خاص از بازاری بزرگتر باشند، بخشهای خاصی که مورد بی توجهی شرکت های رقیب بزرگتر یا زودتر وارد بازارشده قرار گرفته اند. این نوع استراتژی بازار خاص، یکی از معدود انتخاب ها و گزینه های فراروی شرکتهای کوچکی است که دیر وارد یک بازار می شوند.
    اگر شرکتی بتواند با موفقیت، کسب و کاری سودآور در بخش کوچکی از بازار دست و پا کند و در عین حال از رقابت با رقبای بزرگتر پرهیز کند، می تواند به خوبی دوره تغییرات شدید و شکست شرکت های ضعیف و کوچک را بگذراند .
    در این فایل به صورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکتهای پیرو پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر است:
    مقدمه
    استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت های پیرو، استراتژی حمله مستقیم، عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله مستقیم
    استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله مستقیم
    استراتژی جهش بلند
    عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی جهش بلند
    استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی جهش بلند
    استراتژی حمله از اطراف
    عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله از اطراف
    استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله از اطراف
    استراتژی محاصره
    عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی محاصره
    استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی محاصره
    استراتژی حمله چریکی
    عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله چریکی
    استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله چریکی


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو
    دسته: مدیریت
    فرمت: پاورپوینت
    تعداد اسلاید: 21 اسلاید
    مقدمه
    تمام شرکت هایی که بعداً وارد یک بازار در حال رشد می شوند، خوش باورانه به دنبال غلبه بر شرکت پیشگام و کسب سهم بازار بیشتر نیستند. برخی از رقبا، به ویژه آنهایی که منابع و شایستگی های محدودی دارند، ممکن است تنها به دنبال ایجاد کسب و کاری کوچک اما سودآور در یک بخش خاص از بازاری بزرگتر باشند، بخشهای خاصی که مورد بی توجهی شرکت های رقیب بزرگتر یا زودتر وارد بازارشده قرار گرفته اند. این نوع استراتژی بازار خاص، یکی از معدود انتخاب ها و گزینه های فراروی شرکتهای کوچکی است که دیر وارد یک بازار می شوند.
    اگر شرکتی بتواند با موفقیت، کسب و کاری سودآور در بخش کوچکی از بازار دست و پا کند و در عین حال از رقابت با رقبای بزرگتر پرهیز کند، می تواند به خوبی دوره تغییرات شدید و شکست شرکت های ضعیف و کوچک را بگذراند .
    در این فایل به صورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکتهای پیرو پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر است:
    مقدمه
    استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت های پیرو، استراتژی حمله مستقیم، عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله مستقیم
    استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله مستقیم
    استراتژی جهش بلند
    عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی جهش بلند
    استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی جهش بلند
    استراتژی حمله از اطراف
    عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله از اطراف
    استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله از اطراف
    استراتژی محاصره
    عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی محاصره
    استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی محاصره
    استراتژی حمله چریکی
    عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله چریکی
    استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله چریکی